fotboll=gay


Heja Ryssland! Detta är fan det bästa som hänt på bra länge. "Varför dåååå?" - Jo, för hade vi slagit Ryssland så hade vi åkt ut mot Holland (som kan spela fotboll på riktigt) och då hade alla svennar kommit med "Men Holland är en fotbollsnation!". Lycka till att lägga "Ryssland är en fotbollsnation" utan att bli nedblåst av ljudvågorna av skratt som slår mot dig från mina muskulösa stämband.

För övrigt är jag så jävla trött på allt filmande i denna skitsport. De hinner fan inte komma nära varandra innan nån slänger sig sjukt uppenbart och den misstänkte gärningsmannen (läs kvinnan!) slänger upp händerna i luften och tittar med hundögon på domaren.

Mitt förslag till FIFA: Låt tillverka 10 000 testiklar och dela ut några stycken till lagen som deltar innan varje match. Skicka en med rekommenderat brev till han ryssen som låg och grät i flera minuter för att han bröt ett hårstrå.

Jag utgår nu från att alla omedelbart upphör med att titta på fotboll och hjälper till att haussa nästa hockey-vm istället. Ni vet den där sporten där Sverige faktiskt vinner guld då och då? 

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tomma blickar, och tårvåta kinder.

Det är slut, det är över, det är som vanligt...



Mvh

Söderlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback